Projekt PowerWallet 1

Dzisiaj wpadłem na nowy projekt, po przeglądaniu projektów na kickstarter.com znalazłem kilka fajnych projektów dotyczących portfeli
I wpadłem na pomysł aby połaczyc ciekawe wzornictwo z bateria która mogła by byc aleternatywnym zasilaniem dla urzadzen przenośnych głównie telefonów. Kwestia baterii jest jednym z jedynych zapomnianych tematów i od wielu juz lat nie udało się znaleźć nowego rozwiązania w ten dziecienie, trwają prace na ogniwami alkoholowymi oraz opartymi na grafenie.Mozna o tym poczytac miedzy innymi tutaj.

Także portfel musiałby spelniać kilka funkcji:
- przechowywanie kart kredytowych do 10 kart
- przechowywanie banknotów
- bateria pozwalająca naladowac telefon w sytuacji awaryjnej z wejściem USB mini i przejsciowką na popularne modele.

Jak na razie największym problemem jest kwestia baterii, znalazłem ciekawe baterie wykorzystywane w PDA ale nie jestem przekonany co do ich mozliwosci i pojemności. Musze to wszytko sprawdzić..

PS. znalazłem jedno ciekawe rowiazanie zbliżone do pomysłu, ale jednak nie uwzględnia wszytkich założeń. Ale warto zobaczyć Mojo Power Card.